متین گلیمتین گلی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ninigoliii

آخرین روزهای.......

1393/10/2 23:46
نویسنده : زهرا
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم،خوبی قربونت برم؟ببین روزا چه تند تند داره میگذره!فردا سومه،روزی که قرار بود شما قدمای نازتو به این دنیا بذاری و امشب میشد آخرین شب !!!ولی بالاخره مامانی تصمیم خودشو گرفت،قرار شد اگه خدا بخواد منتظر شیم تا شما خودت هروقت دوست داشتی بیای پیشمون،امیدوارم اشتباه نکرده باشم مامانی،و شما صحیح و سالم دنیا بیای.....!نمیدونم چن روزه دیگه مهمونه دله مامانی ولی بدون بهترین روزایه زندگیم بود که داشتم از یه موجود کوچولو توی دلم مراقبت میکردم،و لحظه به لحظش برام شیرین بود ......عزیز دلم،مامان این روزا یه حس خاصی داره،خیلی از اومدنت خوشحالم،خیلی هیجان دارم ولی از اونورم نگرانم،نگرانم که بتونم ازت درست مراقبت کنم؟بتونیم درست تربیتت کنیم؟دعا کن مامانی.....خدا جونی لطفشو شامل حالمون بکنه و یه پسر سالم و صالح بهمون بده!الهی آمین........راستی... سه روز پیش من و بابایی رفتیم آتلیه و چن تا عکس خوشگل با نینیه تو دلم گرفتیم که هیچوقت این روزایه قشنگو فراموش نکنیم،و برا بعده تولدت هم قرار شد اونموقع که خیلی کوچولویی یه روز بریم و عکسایه نانازی ازت بندازیم،که یه ست کلاه و شرت سفید هم برات بافتم دونه برفی مامان،برا اون روز!دوست داریم خوشگلم.......و منتظر اومدنت......یه عالمه بوس به لپایه توپولوت..........ماچماچماچماچماچماچماچ

 

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninigoliii می باشد