متین گلیمتین گلی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ninigoliii

یک سوم راهو رفتیم!

1393/4/10 16:37
نویسنده : زهرا
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدله مامان،خوبی غنچه ی من؟جات تو دله مامان راحته؟الهی مامانی فدات بشه عزیززززززم که امروز درست سه ماهه که تودله مامانی....چه زود گذشت مامانی!انگار همین دیروز بود جواب آزمایشم مثبت شد....ولی با این وجود من هرلحظه منتظر بغل کردنتو فشارفشور دادنتمخندونک....ایشالله این شیش ماهه باقیمونده هم به سلامتی بگذره عزیزم.وای که چقد منتظر اومدنتم عشقم....راستی مامان تو دختری یا پسری؟؟؟؟؟؟؟البته برامون فرقی نمیکنه هرچی باشی سالم باش گلم،قدمات رو چشمامون ولی خووووو....وای که دلم آب شد بدونم چی هستی تا بریم برات یه عالمه لباسایه خوشگل خوشگل بخریم...ولی خو باید یه ماهه دیگه هم صبر کنیم!بی حوصلهولی بگم من و بابایی بیکار ننشستیما،یه چیزایی برات خریدیم،خیلی سعی کردیم دختر پسر نداشته باشه ولی بعضی وختا نشد دیگه....ایشالله به سلامتی استفادشون کنی عزیزه دلم،اینم عکساش....

این پتورو با یه عالمه عشق اون موقع ها که تو دلم نبودی بافتم،البته کیسه خواب هم میشه

اینم کلاهت که خودم بافتم،البته بازم برات میبافما،فقط یکم تنبل شدم،رفع که شد چشم!

اینام عروسکات عشقه مامان

اینو روزی که جواب آزمایش مثبت شد برات خریدیمعاشقه این کرمم

و ...اینام لباسایی که تا حالا برات خریدیم...

اولین لباسایی که برات خریدیم که هنو تو دلم نبودی...

وای که چقد این لباستو دوست دارم

و شلوارات

واین دورپیچ خوشگل

و اینام یکم خورده ریزه که ای کاش از اون رخت آویزا بیشتر خریده بودم،رفتم بازم بخرم تموم کرده بودغمگین

.............محبت

 

پسندها (6)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninigoliii می باشد