متین گلیمتین گلی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ninigoliii

سیسمونی پسر گلی

1393/9/1 17:12
نویسنده : زهرا
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان،الهی دورت بگردم که دیگه حسابی واسه خودت بزرگ شدیو آقا،و دیگه کم کم باید بساطتو ار تو دل مامانی جمع کنیو بیای بیرون،البته هنوز یه یه ماهی مونده ولی برعکس همه که میگن روزایه آخر دیر میگذره برا من داره مث برقو باد میگذره،یادمه روزایه اولی که اومدی تو دلم میگفتم اوووووه نه ماه ،کی میخواد بگذره!وای که چقد این هشت ماهش زود گذشت،مامانی حسابی به بودنت تو دلش عادت کرده،درسته میای تو بغلمو هر لحظه میتونم ببینمت ولی از الان دلم برا تکونات تنگ میشه آرتینم....و...............

عزیز مامان 28 آبان رفتیم سونو که اتفاقا پنجمین سالگرد عقد منو بابایی هم بود همونروز،و کلی به سه تاییمون خوش گذشت،و به خانوم دکتر گفتم یه تصویرم از صورت نازت برام بگیره که دستاتو آورده بودی جلو صورتت ولی یه عکس نصفه نیمه برامون گرفت که الان برات میدارم ببینی چقد نازی عشقه مامانننن....و گفت که دیگه نهایتا تا 3 دی باید بیای بغل مامانی...

آ

وزنتم 2/5 کیلو شده که فک کنم توپولو شدی عروسکم!و اینم یه عکس از شیمک مامانی خندونک

حالا نوبتی هم باشه نوبت وسایلایه پسرگلیمهخندونک که همینجا از عزیزجونتم تشکر میکنم که تو هزینش بهمون کمک کرد،دستش درد نکنه مامان جونم.....راستی پسری تختت اونی که قبلا دیده بودیم نشدغمگینولی خب اینم قشنگه،ایشالله توش راحت بخوابی و خوابایه قشنگ ببینی عمر مامان....

اول لباسایه تو خونه ایی

وای که مامانی عاشق این زیرپوشتهمحبت

اینام هست عشقه مامانزیبا

و این شلوار که فک کنم برا دو سه سالگیت اندازت بشه مامانی

و اینم ژاکت و کلاه هایی که برات بافتم نفسی....محبت

وای خدا کفشو کلاهشووو..

و

بقیشو بعد میام برات میذارم مامانیخسته

اومدم.....

یه دست رختخواب دیگم عزیزجونی برات درست کرده که اونجاست و هنورنیاوردیم.راضی

اینام وسایل حمومت عشقه مامانخندونک

اینام چیده شده وسایلاتزبان

 

به سلامتی ازشون استفاده کنی گل پسرم....بای بای

 

پسندها (3)

نظرات (2)

سارا
22 آذر 93 23:22
سلام مبارکتون باشه هم نی نی و هم سیسمونی قشنگش مرسی گلی
سمیه مامان امیرطاها
26 آذر 93 21:37
مبارکت باشه فسقلی انشاالله به شادی و سلامتی ازشون استفاده کنی مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninigoliii می باشد