متین گلیمتین گلی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ninigoliii

یه احساس قشنگ

1393/3/14 22:27
نویسنده : زهرا
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجکه من،الهی مامانی قربونت بره توت فرنگیم،ببین چقد بلا شدی؟؟؟میگی چرا؟خو همش داری تو دله مامانی تکون تکون میخوری ماهی من....حالا نمیدونم توهمه یا واقعا دارم تکوناتو که مثه باله زدن ماهیه احساس میکنم!البته هرچی خوندم میگن از هفته شونزده میشه تکوناتو احساس کرد،ولی من یه یه هفته ای میشه دارم احساست میکنم نفسم،ینی از وسطایه هفته نهم!ببین چه مامان بادقتی داری....تازه بعضی وختام نبضتو قشنگ متوجه میشم،وای خدا اگه بدونی چقد قربون صدقت میرم وختی تکون میخوری فرشته ی من.....بابا جونت دیگه کم کم داره بهت حسودیش میشه ها!ببین چقد منو پابند خودت کردی وروجک؟راستی خداروشکر بعده اینکه مامانی رفت پیش خانم دکتر مهربون،و تجویز چن تا قرص دیگه حالت تهوع هام خیلی بهتر شدن،یا بهتره بگم کلا رفتن پی کارشون،ولی من هنوز نمیتونم به خوردن ماهی حتی فکر کنم،بازم حالم بد میشه!!! با اینکه میدونم براباهوش شدنت باید بخورم،ولی فعلا نمیتونم مامانی، منو ببخش.....دعا کن این حالتامم بره فرشته ی من!مامانی دوست داره عزیزدلم...و البته بابایی....

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ninigoliii می باشد